Verslo tyrimų metodikos.
Tai verslo teorijoje ir praktikoje
plačiai pripažintų ir taikomų verslo
aplinkos, įmonės veiklos ir kitų
verslo būklės tyrimų metodikos
(ADKAR, MC Kinskey, Ansoffo
matrica, Servqual, BCG matrica,
SPACE, Reklamos efektyvumo).
Kiekviename produkte pateikiama:
– teorinis tyrimo metodikos
aprašymas,
– praktiniai pavyzdžiai,
– specialios tyrimo metodikos
formos, kurias galite
praktiškai panaudoti tyrimui
atlikti.
-
M.Porter 5 konkurencinių jėgų modelis: verslo šakos, įmonės konkurencinės aplinkos vertinimo metodika
-
McKinsey 7S modelio taikymas organizacijos veiklos efektyvumo didinime: tyrimo metodologija
-
BCG matricos taikymas stiprinant produktų portfelio konkurencingumą: tyrimo metodologija
-
ANSOFFO matrica: įmonės vystymosi/pardavimų strategijos pasirinkimas
-
ADKAR modelio taikymas organizacijos pokyčių valdyme: tyrimo metodologija
-
Viešojo maitinimo įstaigos (picerijos) paslaugų kokybės vertinimo taikant Servqual metodą