
Marketingo, personalo valdymo apklausų anketos.
Kiekviename autoriniame
produkte pateikiama:
– tyrimo metodikos aprašymai,
– anketos,
– rezultatų suvedimo formos
Ms Excel formate.
Anketos skirtos: klientų
poreikių, klientų
pasitenkinimo, reklamos
poveikio, vartotojų lojalumo
prekės ženklui ir kt. tyrimams.
Anketos adaptuotos pagal įmonių
veiklos sritis, jose numatyta
papildoma anketų
individualizavimo galimybė.
-
Klientų lojalumą ir jį skatinančių veiksnių paslaugų įmonėje tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Klientų lojalumą kredito unijai ir jį skatinančių veiksnių tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Vartotojų lojalumo prekės ženklui produktų (ne maisto) rinkoje tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Kelionių agentūros klientų pasitenkinimo aptarnavimu tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Klientų pasitenkinimo aptarnavimu sveikatingumo centre tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Klientų pasitenkinimo aptarnavimu sporto klube tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Banko klientų pasitenkinimo aptarnavimu tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Klientų pasitenkinimo aptarnavimu viešbutyje tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Automobilių serviso klientų pasitenkinimo aptarnavimu tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Mažos vertės produkto reklamos priemonių efektyvumo/poveikio vartotojams tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Didelės vertės produkto reklamos priemonių efektyvumo/ poveikio vartotojams tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
-
Paslaugų reklamos priemonių efektyvumo/poveikio vartotojams tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa