Automobilių serviso klientų pasitenkinimo aptarnavimu tyrimo instrumentai: metodologija ir anketa
Puslapių sk: 13Paveikslų sk: 1Lentelių sk: 3
Anotacija:
Pateikiama metodologija ir anketa gali būti taikoma atliekant tyrimus įvairiose specializuotose paslaugų organizacijose, užsiimančiose automobilių remontu ir kt. paslaugų teikimu, vertinant klientų pasitenkinimą aptarnavimu. Metodologija ir anketa turi teorinį pagrindimą, anketos klausimai suformuluoti atitinkamai keliamam tyrimo tikslui ir iš jo išplaukiantiems uždaviniams. Produkto paketas apima ataskaitą, kurioje pagrindžiama ir suformuluojama tyrimo metodika, tikslas, uždaviniai, tyrimo anketa, rekomenduojama tyrimo eiga, pateikiama anketa, kurią pirkėjas gali naudoti savo atliekamiems tyrimas. Produkto paketas taip pat apima MsExcel formato failą sutyrimo imties skaičiuokle, trumpa bei išplėstine tyrimo rezultatų suvestine, kuriose įdiegtos formulės palengvins rezultatų analizę.
Ataskaitoje siūloma metodologija grindžiama moksliniais darbais, pateikiamos nuorodos į šaltinius bei literatūros sąrašas. Pateikiamos informaciją apibendrinančios ir analitinės lentelės, grafikų pavyzdžiai.